מענה ל־איכות ריצוף וגודל ריצוף מתאים לדירה קטנה

    שני מעצבת פנים
    אורח

    גפן: היי אשמח לעזרתכם
    1. אני לפני ריצוף של דירה קטנה 50 מ"ר. רוצה לרצף בגרניט פורצלן דמוי פרקט בגימור ביניים בין מט לקצת ברק (שיהיה פרקטי בשטיפה וניקיון). ראיתי אריחים בחנות מסויימת אך לא ממש ידעתי לאמוד את האיכות. המוכרת אמרה לי על דגמים מסוימים שהם תוצרת רוסיה/ספרד אבל רציתי יותר מידע כדי לקבל החלטה נבונה.
    איך כלקוחה אני יכולה לאמוד ולבדוק איכות של אריחים? איזה עובי נחשב טוב ועמיד לאורך זמן? האם זה שהאריח תוצרת ספרד זה באמת אומר משהו?
    2. מתלבטת לגבי גודל הריצוף. מאחר שמדובר בדירה קטנה, אני רוצה לשוות לה מראה כמה שיותר מרווח. איזה גודל ריצוף מומלץ כדי ליצור הרגשה של חלל יותר גדול? ראיתי ריצוף בגודל 1.20 מטר על 23 ס"מ. האם זה לא גדול מידיי לדירה קטנה?
    *צירפתי הדמיה של גודל הסלון והמטבח.
    תודה רבה ממש לכל העוזרים!

    הי גפן,

    ניסיתי לענות לך זמן רב אך הייתה ככל הנראה איזה תקלה במערכת האתר.

    1. לגבי הריצוף הרוסי והאריחים תוצרת רוסיה באופן כללי. אין עדיין המון מידע עליהם היות והם די חדשים בשוק הקרמיקה הישראלי, יש מספר דרכים שניתן באמצעותם לבדוק איכות של קרמיקה ופורצלן ואשמח לפרט לך עליהם אם עדיין לא קנית (אני לא חנות אני אדם פרטי ואין לי שום אינטרס מעבר ללעזור לך)

    2. מידות של 80/80, 100/100 ואפילו 120/120 הן נפוצות ונותנות אוירה של חלל בית גדול יותר. לגבי המידה שציינת 23/120 – זה בדרך כלל אריחי פרקט דמוי פורצלן והמידה הזאת ממש לא נחשבת לגדולה. זו מידה מקובלת מאוד באריחי ריצוף דמוי פרקט מפורצלן.

    עברתי על ההדמיה שצירפת ולדעתי זה בחירה מצוינת עבורך.

    עדכני אותנו מה בחרת בסוף 🙂

    בברכה,

    שני

תפריט נגישות