תנאי שימוש באתר טייל ישראל

הבהרות משפטיות ותנאי שימוש באתר 

להלן מספר הבהרות שחשוב לקחת לתשומת לב בעת השימוש בטייל ישראל קהילת ריצוף וחיפוי מאגר קהילתי שיתופי. רשות העיון בטייל ישראל מותנית בידיעתך את התנאים הללו ובהסכמתך להם.

נודה לך אם תקדיש מזמנך לשם קריאת דף זה, ואנו מקווים שתיהנה מהחוויה שמעניקה לך טייל ישראל והקהילה שלה.

הבהרה כללית

אנא ודא שאתה מבין כי המידע המסופק כאן מובא בצורה חופשית ובחינם, ולא נערך כל הסכם או חוזה בינך לבין הבעלים או המשתמשים של אתר זה, בעלי השרתים שבהם מאוחסנת האתר הקהילתי השיתופי, התורמים הפרטיים לקהילה, כל מנהל של הפרויקטים, טכנאים או כל אדם אחר שקשור בכל דרך לפרויקט הזה או לפרויקטים אחרים החשופים לטענותיך נגדם באופן ישיר. 

אתר טייל ישראל לא נבדק בצורה אחידה. הקוראים, והמשתתפים בקהילה החינמית שעשויים לתקן טעויות או להסיר הצעות מטעות, עושים זאת ללא כל חובה משפטית לעשות כך, ולכן כל המידע הנקרא כאן הוא ללא כל התחייבות מרומזת של התאמה עבור כל תכלית או שימוש כלשהם.

שום נזק השלכתי לא יכול להידרש נגד טייל ישראל, מכיוון שהיא מיזם התנדבותי של פרטים, המפותח בצורה חופשית כדי ליצור מאגר פתוח ומקוון של מקורות אינפורמטיביים, ולהזרים לרשת מידע רב על ענף האריחים לריצוף וחיפוי. 

אף אחד בטייל ישראל אינו אחראי לגבי כל שינוי, עריכה, הוספה או הסרה של כל מידע, שאתה עלול לקרוא או לכתוב. 

הכותבים בטייל ישראל מתחייבים לפעול בהתאם לחוק בתום לב, תוך אחריות אישית וציבורית שלא להפר את החוק ולא להשחית את התכנים המופעים באתר. אין להכניס לאתר תכנים המהווים הפרה של זכויות יוצריםלשון הרעהוצאת דיבה, או הפרה של כל דין אחר, לרבות גילויים של מדגמים, פטנטים וסודות מסחריים.

השחתת ערכים בזדון היא עבירה על פי "חוק המחשבים".

אין טייל ישראל אחראית להפרה של זכויות יוצרים, לשון הרע, תוכן שאינו נכון או מקצועי, הוצאת דיבה, או הפרה של כל דין אחר, לרבות גילויים של מדגמים, פטנטים וסודות מסחריים, ואחריות בגין מעשים אלה מוטלת על הכותבים לבדם.

טייל ישראל נערכת על ידי הציבור הרחב של משתמשי האינטרנט ולכן תיתכנה השחתות הן של מלל והן של תמונות. אין טייל ישראל אחראית להשחתות אלה, ונעשה כל מאמץ על מנת לתקנן.

באופן עקרוני, טייל ישראל מאפשרת העלאת תמונות או כתיבת תוכן אשר אינו מפר את כלליה ואת חוקי המדינה; כך מאופשרת העלאת כל תוכן מקורי בעל ערך, אשר ניתן לאשש אותו ואשר אינו מהווה הפרה של זכויות יוצרים ומבצעים. הפרות של כלל זה הן השחתה, וטייל ישראל עושה כל מאמץ למנוע אותן.

יש לזכור כי אתר הפורומים והקהילה של טייל ישראל הוא אתר שאינו גובה תשלום או דמי מנוי ומוגדר כאתר קהילתי שיתופי, וככזה, ייתכן שייארך זמן מה בטרם תתוקן ההשחתה. אין טייל ישראל אחראית לכל נזק שייגרם בפרק זמן זה.

טייל ישראל היא מאגר תוכן צעיר שמוזן על ידי הגולשים ועדיין נמצא בהתהוותה, ולכן ייתכנו בערכים שגיאות, נקיטות עמדה, סתירות, או אי התאמות עם הכללים לעיל.

מהיותה של מאגר שיתופי קהילתי וחינמי, אין היא אחראית לכל נזק שייגרם בשל הסתמכות על הערכים, ובמידה ומתגלה הפרה של הכללים, תעשה כל מאמץ לתקן את הערך.

טייל ישראל אינה מתחייבת לתקפות

אתר הפורומים ומאגר המידע הקהילתי השיתופי של טייל ישראל הוא אתר אינטרנטי בעל תוכן פתוח ומקוון; מיזם התנדבותי של קבוצות ויחידים, השוקדים לפיתוח מאגר משותף של הידע האנושי. המבנה שלה מאפשר לכל פרט בעל גישה לאינטרנט ולדפדפני ה-World Wide Web לערוך את התוכן הנמצא בה.

עם כל הרצון הטוב של המשתמשים באתר ו/או העורכים שלו, הם עשויים לטעות. אנא קחו בחשבון שהמידע המופיע כאן, לא בהכרח נכתב או נבדק על ידי מומחים בתחומם, בעלי הידע הנדרש כדי להעניק לך מידע מושלם, מדויק או אמין לגבי כל נושא אליו מתייחסים הערכים באתר.

עליך לזכור, שאתר טייל ישראל, מטבעו, אינו יכול להתחייב לתקפות ונכונות המידע המובא בו. המידע עשוי להיערך, להשתנות, ואף להינזק על ידי מי שהדעה שלו לא תואמת לידע המקובל בתחום מסוים, שאתה מתעניין ללמוד אודותיו.

אנחנו מחפשים דרכים כדי לבחור ולאשר גרסאות יותר אמינות של ערכים, אבל עדיין ללא כל אחריות.

אף אחד מהמחברים, תורמים, ספונסרים, מנהלים, טכנאים, או כל אחד אחר הקשור בטייל ישראל, בכל דרך או מובן אפשרי, איננו יכול להיות אחראי לגבי הופעתו של כל מידע לא-אמין או מוציא דיבה, או לגבי השימוש שלך במידע, המוכל בתוך או מקושר באמצעות דפים אלו.

אם אתם צריכים ייעוץ מסוים, אנא היוועצו במומחה, שהוא בעל רישיון או בעל ידע מבוסס בתחום המבוקש.

טייל ישראל אינה מקור לייעוץ משפטי

אתר טייל ישראל הפורומים וקהילת הריצוף והחיפוי הישראלית, מכיל דיונים רבים בנושאים משפטיים, אולם מאחר שמדובר במאגר חינמי, חופשי ואינו מדויק או מקצועי. ייתכנו אי דיוקים. אין להסתמך על ערכים אלה כאל מידע משפטי מדויק. ייתכנו שינויים בדין החל ממדינה למדינה, וכן ייתכנו שינויים בחקיקה ובפסיקה של כל מדינה ומדינה. ערכים יכולים להיות מבוססים על המצב המשפטי ששרר בעת הכנתם, אולם עובדה מסוימת, תקדים חדש, או הלך רוח שונה בבתי המשפט, עשויים לשנות את המצב, ואף להפוך אותו לחלוטין.

המידע המצוי באתר טייל ישראל הוא מידע כללי, ואין בו כדי להחליף מידע הניתן על ידי בעל מקצוע. על המעוניינים בייעוץ משפטי פרטני לפנות לעורך דין העוסק בתחום, ואין טייל ישראל אחראית לכל נזק או תוצאה שתיגרם בעקבות הסתמכות על המידע המופיע בה.

כל התוכן המצוי בטייל ישראל אינו מהווה ייעוץ משפטי כהגדרתו בחוק, ואינו מתיימר להיות ייעוץ כזה.

השתמש באתר טייל ישראל הפורומים וקהילת הריצוף והחיפוי הישראלית על אחריותך בלבד

אנא נקוט בכל האמצעים הדרושים כדי לוודא, שכל מידע, שאתה מקבל מהאתר שלנו נכון ומאומת.

אם יש הצעות כלשהן בנוגע לפעילויות מסוכנות, בלתי-חוקיות או לא מוסריות או לא מקצועית ואף מטעה, זכור שכולם יכולים לכתוב מידע זה באתר, והם עשויים להיות לא מתאימים בכדי לספק עבורך את המידע, שנודע לך לגביו צורך באמצעי זהירות הולמים, או בצעדים שבהם אתה יכול לנקוט כדי למנוע פציעה, נזק גופני או כל נזק אחר לעצמך, ברכוש או מוניטין.

אנא הייה מודע לכך שכל מידע שאתה עשוי למצוא בטייל ישראל עלול להיות לא מדויק, מטעה, מסוכן או בלתי חוקי.

חובה לבדוק ולאמת כל פרט מידע הנמצא בטייל ישראל, והאחריות בגין שימוש במידע ותוצאותיו מוטלת כולה על הקורא ועליו בלבד, לכן, האימות העצמאי שלך מומלץ ביותר.

אם אתה זקוק לייעוץ ספציפי (למשל, משפטי.) אנא היוועץ במומחה, שהוא בעל רישיון או בעל ידע בתחום המבוקש.

אתר טייל ישראל עשוי להכיל תכנים שאינם חוקיים

אנא שים לב, שהמידע הנמצא כאן עשוי לעבור על חוקיה של המדינה או של תחום השיפוט שבו אתה נמצא בעודך צופה במידע זה. טייל ישראל לא מעודדת עבירה על שום חוק שהוא, אבל מאחר שמידע זה מאוחסן על שרת במדינת פרנפורקט שבגרמניה, הוא מתוחזק בהתאם להגנות ולחוקים המקומיים.

החוקים במדינתך עשויים שלא להכיר בחופש הדיבור בתור חוק של גרמניה או של העקרונות שבמגילת האו"ם, ולכן במצב שכזה, "טייל ישראל" איננה יכולה להיות אחראית לגבי כל עבירה פוטנציאלית על חוקים שכאלו, שאתה יכול לעשות באמצעות קישור לדומיין זה או שימוש של המידע המובא כאן בכל דרך, אמצעי או מובן אחר.

אתר קהילת הריצוף והחיפוי טייל ישראל עשוי להכיל תכנים שאינם לרוחך

מטרתה של טייל ישראל היא לשמש אוסף של מידע אנושי, וככזה מצויים בה ערכים רבים הכתובים בהתנדבות על ידי כותבים רבים. חלק מהערכים יכולים להיחשב כפוגעניים, או בוטים על ידי חלק מהקוראים. על הכותבים להימנע מלכתוב בצורה פוגענית וכן להעלות תמונות אשר יכולות להיחשב כפוגעניות, אבל אין טייל ישראל אחראית לכל נזק אשר יכול להיגרם עקב עיון בערכים או בתמונות המופיעים במאגר הריצוף והחיפוי.

טייל ישראל נערכת על ידי הציבור הרחב של משתמשי האינטרנט ולכן תיתכנה השחתות הן של מלל והן של תמונות. אין טייל ישראל אחראית להשחתות אלה, ועושה כל מאמץ על מנת לתקנן.

כעיקרון טייל ישראל מאפשרת העלאת תמונות או כתיבת תוכן אשר אינו מפר את הכללים שלה, ואת חוקי המדינה, כך יאפשר העלאת כל תוכן מקורי בעל ערך, אשר ניתן לתומכו, ואשר אינו מהווה הפרה של זכויות יוצרים ומבצעים. הפרות של כלל זה הן השחתה וטייל ישראל עושה כל מאמץ למנוע אותן.

יש לזכור כי אתר טייל ישראל הינו גוף פרטי שאינו גובה תשלום על התשלום בשירותי האתר, וככזה, ייתכן שייקח זמן מה בטרם תתוקן ההשחתה. אין וטייל ישראל אחראית לכל נזק שייגרם בפרק זמן זה.

וטייל ישראל היא מאגר תוכן על תחום האריחים, הריצוף והחיפוי. והמאגר שלנו עדיין צעיר וחדש, ונמצא בשלבי בהתהוותו, ולכן ייתכנו בערכים שגיאות, נקיטות עמדה, סתירות, או אי התאמות עם הכללים לעיל. טייל ישראל לא אחראית לכל נזק שייגרם בשל הסתמכות על הערכים, ואם מתגלה הפרה של הכללים, תעשה כל מאמץ לתקן את הערך.

בכל רגע נתון אנחנו עומדים לשירותכם על מנת לתקן ערכים או נתונים שאינם נכונים ו/או מדוייקים. 

כתובת הדואר האלקטרוני של (דואר מייל) לכל בקשה ו/או תלונה Team@TileIsrael.com

תפריט נגישות